EiF@
Kadang2 kita tak tahu apa yang kita mahukan dalam hidup.......
Bila bersendirian, bermacam2 benda bermain di fikiran.......tentang diri sendiri, tentang kerjaya, tentang hidup..tidak terkecuali kenangan lampau yang menyentuh hati......
Rasa sedih, gembira silih berganti.. Tiba2 kita rasa bosan dalam hidup, "apa aku nak jadi?'' "apa yang aku nak dalam hidup?"..satu persatu soalan muncul, yang kita sendiri tidak tahu akan jawapannya... ...
"Arrghh! Peningnya kepalaku! Serabut betul la.." jeritku di dalam hati sambil tanganku menarik2 rambut.. "ini kalau tengok kat cermin, mesti dah macam orang gila dah ni.." fikirku di dalam kekusutan  (sempat lagi fikir pasal imej dalam situasi begini..) ..

..
edit post
Reactions: 
0 Responses

1Malaysia.. Saya anak Malaysia (^_^)

Photobucket
There was an error in this gadget