EiF@
Siapakah awek cun di bawah ni??? Nak tau, jom baca...Zasssss!!



fieza 1


http://hafidzahhafidz.blogspot.com/
 
Salam sejahtera semua...
 
Hari ni semasa Eifa blogwalking eifa ternampak pula awek cun yang pakai baju merah ni ada di mana2..
Eifa pun klik la, nak tengok contest apa yang dia buat..ooo, pertandingan pakaian tradisional rupanya (^_^) yang dianjurkan oleh cik Hafidzah Hafidz
 
Disebabkan itu eifa pun tertarik untuk masuk pertandingan ni..bukannya nak eksyen tapi sebab dah memang syarat pertandingan dia kena pakai baju tradisional dan bergaya (cewah!)
 
Kebetulan eifa memang ada simpan 1 gambar masa raya dulu pakai baju kebaya, so boleh la join cuba nasib.. mana tau kot2 ayah cik hafidzahhafidz tu berkenan nak bagi menang..hehe
 
mcm perempuan melayu terakhir tak? hehe

Amacam? ok tak? hehe..

Oh ye, eifa nak tagged 2 orang

My luvly sis hyun miera
Mr teratakindah yg suka amik gambar..(^_^) p/s: boleh ajak Lady D skali join
Ms Mayra Hilton (sbb gambar profil dia pakai baju kurung..)
Ayeem Jemain (teringin nak tengok ayam pakai baju melayu..hehe)

ops! terlebey sudah...hehe.. Marilah join (^_^) sambil2 tu boleh juga promote pakaian traditional ni agar tak lapuk di zaman..bak kata Hang Tuah " Takkan melayu hilang di dunia"..*tetiba je* hihi

Tarikh tutup contest 27 September 2010..cepat sebelum nangis! (^_^)

edit post
Reactions: 
10 Responses
  1. Ayeem Jemain Says:

    thanks tag! haha alamak, ayeem jemain la pulak kan! haha, ayam pakai baju melayu tarak. ayeem pakai baju melayu ade. kat entry aidilfitri tu la. ;D


  2. Ok ni .. sumea dok pakat baju merah no ...


  3. EiF@ Says:

    Ayeem

    hehe..sje guna nama asal.. erm, ok la tu, janji ada baju melayu.. mehla join, mana tau menang leh tambah ayam kat reban.. (^_^)

    hasrul hassan

    kebetulan je memg dah ada gambar baju merah ni..so, belasah jela ;p hehe



  4. EiF@ Says:

    Thanx Bazilah.. (^_^)


  5. CEK!!! wink wink** nice kebaya..hehe..macih ye sbb join cik eifa cumelll.. ;)


  6. Mayra Hilton Says:

    huhu..tengkiu eifa tag maira kat contest neh..makin bnyk la contest yg maira join nnti :)


  7. EiF@ Says:

    hafidzah hafidz

    hai..same2 (^_^) best gak join
    contest ni, hehehe.. thanx 2 u 2 ;)

    Mayra Hilton

    Ur welcome, nmpak mayra pki bju kurung, 2 yg tagged 2..hehe.. mehla join, kite meriahkan contest2 yg ade..wee~


  8. mRa Says:

    merah mak ngah! lawa2!! goodluck dear!


  9. EiF@ Says:

    thanx mRa.. (^_^)


1Malaysia.. Saya anak Malaysia (^_^)

Photobucket
There was an error in this gadget