EiF@
Korang semua pasti mengikuti perkembangan kes pembunuhan kejam Dato' Sosilawati dan 3 yang lain, yang menggemparkan seluruh dunia.. Pastinya semua orang pun marah dan geram dengan si pembunuh beliau yang seperti tidak berhati perut! Saya pun geram juga.. sebab tu la saya letak 'benda alah' ni.. tak payah nak cakap banyak2,  jomla kita sama2 tekan 'benda alah' ni!! 


'Benda alah' ni saya dapat dari blog ayeemayam (thanx ayeem)

ha, korang rasa geram lagi tak? huhu~ Kalau tak puas, tekan la lagi sampai korang puas hati, huhuhu..
edit post
Reactions: 
9 Responses

  1. EiF@ Says:

    ni copy paste dr ayeem ayam je..hehe..btw, thanx ye (^_^)


  2. - yaLp - Says:

    hehhehe..yup! sokong abis abisan klu kne bunuh.. =)


  3. Ayeem Jemain Says:

    @eifa bakar lagi, bakar! haha


  4. EiF@ Says:

    yaLp

    hehe..bunuh dia!! (tetibe rase sgt jahat..hehe)

    Ayee Jemain

    ok2..eifa ngah bakar ni..rase mcm nk terbakar dh blog ni..hahaha


  5. aipp..aipp..
    eifa..nk2 gak boleh?


  6. EiF@ Says:

    boleh..tekan je kat gamba atas 2..or kat nama ayeemayam 2.. pastu copy html dr blog die...meh sokong ramai2.. (^_^)



  7. EiF@ Says:

    hehe..tekan la lg KIERA.. (^_^)


1Malaysia.. Saya anak Malaysia (^_^)

Photobucket
There was an error in this gadget